Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Frida og ejer
Forfatter: 
Dato:  07-03-2006 23:14

Hey


Da jeg kiggede for sjovt på hestegalleriet så jeg Frida Taulund som nu ejes af en pige. Vil bare sige til hende at jeg har kendt Frida fra hun var føl og trænet meget med hende. jeg har nogle gamle billeder som måske kunne være meget sjove for ejer at se.

Grunden til at jeg skriver her inde er at jeg ikke har login til hg. Hvis der er nogen der kender ejer kan de jo lige få hende til at skrive - det kunne jo også være sjovt at høre lidt til hvordan det går med Frida...




0
0
Svar på denne tråd
 
 hippie1
Forfatter: 
Dato:  08-03-2006 04:20

Jeg har lige været inde på hestegalleriet og lagt et link til denne efterlysning, så mon ikke hun kommer ind og kigger???




Hilsen Linda og hendes heste
Avl af Welsh sec. A + F
Med EGEN kåret Welsh mountainhingst
Stutteri Noerrelide
0
0
Svar på denne tråd
 
 heeej Kristina, omkring Frida Taulund
Forfatter: 
Dato:  08-03-2006 18:31

Det er mig der ejer Frida Taulund, der var en der havde skrevet til mig inde på heste.dyregalleriet omkring dette her, du havde skrevet. Jeg vil meget gerne se nogle billeder, af hende hvor hun er lille det kunne være meget spænnendne,da jeg ikke har set nogle billeder af hende som lille.


Jeg fik Frida til julen 2004, som min julegave. jeg har prøvet gennem nogl kontakter, at få fat i nogle billeder af Frida som lille, men det lykkes ikke desværge. Jeg ser meget frem til at høre fra dig.

Med Venlig Hilsen:

Mariann med Frida Taulund.



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider